Sasniegto rezultātu piemēri

Visā darbības laikā, kopš nodrošinām Google reklāmas (Google AdWords) pakalpojumu, esam strādājuši tā, lai katram klientam piedāvātu visaugstāko kvalitāti, lai attiecības būtu godīgas un caurspīdīgas, un klients būtu apmierināts. Mēs vienmēr orientējamies uz klientam svarīgu rezultātu sasniegšanu, nevis klikšķu ģenerēšanu. Katram mūsu klientam nodrošinām individuālu pieeju un cenšamies izdarīt visu, lai sasniegtu labākus rezultātus.

Esam uzkrājuši lielu pieredzi, un mums ir daudzi veiksmes stāsti. Kopā ar mums klienti var sasniegt labākus rezultātus un mājas lapā piesaistīt vairāk potenciālo klientu.

Tālāk attēlā var redzēt, cik efektīvi strādā mūsu ekspertu izveidotā Google reklāmas kampaņa. Redzam, cik strauji pieaug potenciālo klientu skaits mājas lapā: pieaugums +178.37% (bāze 100% sadarbības sākuma mēnesis).

 Trafika pieaugums Google AdWords reklāma

Vēl viens praktisks piemērs rāda, cik liels īpatsvars potenciālo klientu nāk no Google reklāmas salīdzinājumā ar citiem kanāliem (Google Organic, Direct, citi). Ļoti labi var redzēt, ka šajā gadījumā Google reklāma ir Nr.1 kanāls, kas piegādā visvairāk potenciālo klientu.

 Trafika īpatsvars Google AdWords reklāma

Atsevišķos gadījumos mēs orientējamies ne tikai uz potenciālo klientu piegādi, bet arī uz reālo pieteikumu saņemšanu. Ja klientam tas ir svarīgi, tad mūsu pienākums ir to ņemt vērā,komunicējot Google meklētājā. Klienta vēlmes vienmēr ir pirmā vietā. Tālāk attēlā var redzēt, ka mūsu izveidotās Google reklāmas kampaņas lieliski tiek galā ar saviem uzdevumiem un piesaista reālos klientus (aizpildītie pieteikumi). Vēl šajā gadījumā redzam, ka Google reklāma arī ir Nr.1 kanāls, kas piegādā reālos klientus.

 Conversion jeb reklāguvumu īpatsvars Google AdWords reklāmā

Mūsu pieejā nav kompromisu - neatkarīgi no pakalpojuma sarežģītības līmeņa (Mini, Midi, Maxi) mēs piedāvājam klientam augstāko kvalitāti ar orientāciju uz rezultātu. Mums nepatīk solīt klientiem to, ko nevaram panākt vai to, kam neticam. Tāpēc visi mūsu risinājumi un izstrādātas Google AdWords stratēģijas ir ļoti praktiskas un orientētas uz rezultātus. Mūsu Google reklāmas eksperti ir uzkrājuši lielu darba pieredzi, kas ļauj mums noteikt un izstrādāt efektīvu individuālo risinājumu.

Vislabākais veids, kā mēs varam piemeklēt tieši Jums pielāgotu risinājumu, ir tikšanās, kuras laikā mēs izstāstīsim visas detaļas un nianses, iepazīstināsim ar Google AdWords rīku un pieejamajiem risinājumiem. Parādīsim mūsu darbības pieredzi, kā arī veiksmes stāstus. Lai satiktos ar mūsu ekspertiem, aizpildiet, lūdzu, pieteikuma formu.

Parasti rezultāts ir atkarīgs ne tikai no tā, cik daudz mēs varam piegādāt potenciālo klientu uz mājas lapu ar Google reklāmas palīdzību. Nereti potenciālie klienti nezvana vai neraksta, tāpēc ka ir kaut kādās nepilnības mājas lapā. Piemēram, ir grūti atrast kontaktus, nav aprakstu pie produktiem, vai arī nav pievienoti argumenti, kāpēc jāizvēlas tieši Jūsu produkts. Šādu iemeslu varētu būt daudz, un nav viena risinājuma visiem. Katrs gadījums ir individuāls, jo katra mājas lapa ir unikāla. Sadarbības laikā (nepieciešamības gadījumā) mūsu pieredzējuši eksperti var ieteikt, ko būtu nepieciešams pilnveidot mājas lapā, lai paaugstinātu atdevi no reklāmas.

Mūsu galvenais mērķis ir piegādāt Jums uz mājas lapu pēc iespējas vairāk potenciālo klientu, kuri ir ieinteresēti tieši Jūsu produktā. Vēl viens mūsu izvirzītais mērķis ir potenciālo klientu piegāde par iespējami zemāko cenu. Jā, Google AdWords rīks dod tādu iespēju.

Kā samazināt cenu par klikšķi Google reklāmā

 Katru reizi, kad notiek meklēšanas pieprasījums, Google nosaka, kurā pozīcijā atradīsies Jūsu reklāmā un cik liela būs cena par klikšķi. Sistēma to nosaka pēc formulas AdRank (AdRank=Max.CPC * Quality Score * Extensions). Kā redzams formulā, maksimāla cena par klikšķi (max.cpc), ko esat gatavi maksāt, ir tikai viens faktors, kas ietekmē Jūsu pozīciju. Vēl viens būtisks faktors ir Jūsu reklāmas un atslēgvārdu kvalitāte. Ja Google uzskata, ka Jūsu reklāmai ir augsta kvalitāte, tad Quality Score arī būs augsts (8/10, 9/10, 10/10). Mēs zinām, kā panākt, lai Quality Score ir augsts. Tāpēc arī pašā sākumā nopietni strādājam pie Google AdWords struktūras izstrādes, jo tas ir viens no izšķirošajiem elementiem. Vēl viens faktors ir paplašinājumi (sk. attēlu zemāk). Tie ir jāizmanto. Tas ļauj nodod vairāk informācijas Jūsu potenciālajiem klientiem, piegādāt vairāk potenciālo klientu uz mājas lapu un paaugstināt reklāmas kvalitāti. Tikai tāpēc mēs vienmēr izmantojam Sitelinks, Callout, Call Extensions. Atservišķos gadījumos Location Extension u.c.

 AdWords reklāma extensions jeb paplašinājumi. Sitelinks, Locations, Call

Mēs labprāt uzsāksim ar Jums sadarbību un sāksim piegādāt vairāk potenciālo klientu uz Jūsu mājas lapu par iespējami zemāku cenu.

Lai uzsāktu sadarbību, aizpildiet pieteikuma formu

 

 

top