AdWords reklāma (Maksas meklēšana)

Maksas meklēšana ir termins, kuru izmantojam reklāmas ievietošanai meklētājprogrammas rezultātu lapā. Šīs reklāmas parasti parādās meklēšanas rezultātu lapas augšpusē sānos vai lapas apakšdaļā, un tās arvien vairāk sāk izskatīties kā parastie meklēšanas rezultāti. Pašreiz Google tiem piešķir nelielu dzeltenu "Reklāma" vai "ad" uzrakstu:

Lai Google reklāma atsķirtos no organiskajiem rezultātiem, AdWords reklāmai tiek pievienots mazs dzeltens simbols: ad vai reklāma. Tas ir atkarīgs no Google lietotāja iestādītās valodas. Latvija ļoti izplatīts ir angļu variants: ad.

Daudzi uzskata, ka pārvaldīt Google reklāmas ir visai vienkārši:

Daudzi uzskata, ka šī ir pareizā pieeja AdWords reklāmas vadīšanai. Tā tomēr nav!

Jā, var strādāt pēc šī scenārija un tad Google reklāmas pārvaldīšana šķiet vienkāršs process. Bet vai tas ir pareizākais ceļš, lai sasniegtu efektivitāti un piesaistītu pēc iespējas vairāk potenciālo klientu uz mājaslapu par zemāko cenu par klikšķi? Nē, tas nav.

Jāpārzina sistēmas darbības principi. Par Jūsu reklāmas ziņojuma pozīciju atbild AdRank rādītājs. Tas tiek aprēķināts pēc formulas AdRank = Quality Score x Max.CPC x Expected impact of Extensions.

Šādi tiek aprēķināts Ad Rank rādītājs. Šī ir vienkāršota formula, jo katrā no elementiem slēpjas papildus prasības.

Šis rādītājs tiek pārrēķināts katru reizi, kad notiek meklēšanas pieprasījums. Proti, ja dienā pēc Jūsu atslēgvārda tiek meklēts 100 reizes, tad AdRank tiek pārrēķināts 100 reizes. No formulas var redzēt, ka cena par klikšķi, ko esat gatavs maksāt, ir tikai viens no faktoriem, kas ļauj sasniegt augstāko pozīciju. Citi divi faktori nav saistīti ar cenu par klikšķi. Google izvērtē, cik atbilstoša un noderīga jūsu reklāma ir meklētājam. Tas nozīmē, ka, ja Jūs nestrādāsiet ar šiem faktoriem, Jūs nevarēsiet saņemt zemāko cenu par klikšķi, un Jūsu reklāma nebūs efektīva. Citiem vārdiem, Jūs pārmaksāsiet par klikšķi.

Tieši tāpēc mēs jau pašā sākumā veltām daudz laika sarežģīta Google AdWords konta struktūras izstrādei, sadalām atslēgvārdus vairākās grupās un katrai grupai izstrādājam savu reklāmas ziņojumu. Tieši tāpēc mēs pievienojam reklāmas paplašinājumus (Extensions). Tieši tāpēc mēs reizi mēnesī izveidojam jaunus reklāmas ziņojumus. Tas ļauj mums paaugstināt Quality Score rādītāju. Jo tas ir augstāks, jo zemāku cenu par klikšķi Jūs maksāsiet. Tādējādi, regulārs darbs ar Jūsu Google reklāmas kampaņām ļauj mums piegādāt pēc iespējas vairāk potenciālo klientu uz mājaslapu par zemāko cenu par klikšķi

Ja vēlies izmantot mūsu pakalpojumus, nospied uz šīs pogas.

top